Obóz letni - Maniowy 2019

W sobotę 27 lipca  80 osób wyjechało na darmowy dla uczestników tygodniowy obóz sportowy, który w całości został sfinansowany ze środków Województwa Małopolskiego dzięki wygranemu zadaniu z III edycji Budżetu Obywatelskiego!

Spod klubu wyjechaliśmy o godz. 10:00, a ok. 13:00 byliśmy już w miejscowości Maniowy w Zajeździe Czorsztyńskim.

Pierwszy dzień upłynął nam pod hasłem "regulaminy i sprawy organizacyjne". Uczestnicy zostali podzieleni na 4 grupy treningowe z Trenerem Bartkiem, Trenerem Przemkiem/Pawłem, Trenerem Radkiem i Trenerem Jarkiem. Trenowaliśmy na boisku zaraz obok zajazdu oraz korzystaliśmy z boiska treningowego i głównej murawy miejscowego klubu Lubań Maniowy.

Codziennie o 7:30 uczestnicy wyruszali na zaprawę biegową po okolicy. O 8:30 było śniadanie, czas wolny i poranny trening, obiad jedliśmy o 13:00, a po odpoczynku przychodził czas na popołudniowy trening. Około 18:30 była kolacja i czas wolny do 22:00. Wyjątkiem od reguły były dni wycieczkowe, kiedy przeprowadzany był tylko trening poranny. W poniedziałek byliśmy na Termach Bania. W środę mieliśmy zaplanowany wyjazd na górę widokową Wdżar i tor saneczkowy - niestety pogoda pokrzyżowała nam plany... Więc w piątek odbyliśmy dwie wycieczki: zaległa ze środy oraz wyjazd do Czorsztyna. W Czorsztynie najpierw rejs statkiem po jeziorze, a później zwiedzanie zamku i spacer po zaporze. Zgodnie z regulaminem uczestnicy mieli zabierane telefony na cały dzień - odbierali je po kolacji na ok. 2h i oddawali na noc, wbrew pozorom wcale im tych telefonów nie brakowało, bo już po kilku dniach niektórzy oddawali je po 30 minutach :) Wszystko dzięki świetnej atmosferze i wielu atrakcjach wokół Zajazdu. Mieliśmy do dyspozycji plac zabaw, boisko do siatkówki i siatko-nogi, bilard oraz stół ping pongowy. Wielu z dzieciaków nie zmęczonych po treningach do późnych godzin wieczornych grało na boisku w piłkę. Zorganizowanych zostało też kilka turniejów, za które dla zwycięzców czekały nagrody :)

I tak:

✅ codziennie była sprawdzana czystość w pokojach i oceniania w skali od 1 do 6 :) Zwycięzcami w tym konkursie były dziewczęta: Karina Nowak, Julia Wilk, Karolina Zawartka, Monika Bętkowska, Karolina Rożdżyńska :)

✅ Konkurs Wiedzy o Wiarusach zwyciężył Trener Radek, drugie miejsce: Jakub Chmielek, trzecie: Gracjan Gliksman i czwarte: Krzysiek Nowak, który nie trenuje w Naszym Klubie, a wiedzę o nim pozyskał od taty Pawła Nowaka, który grał w Wiarusach :)

✅ Turniej PING PONG zwyciężył Trener Radek, drugie miejsce: Kuba Olech, trzecie miejsce: Maks Oczoś, czwarte miejsce: Eryk Zawartka :)

✅ Turniej FIFA dla młodszych zwyciężył Mateusz Marzec, drugie miejsce zajął Daniel Psica, a trzecie Szymon Broszkiewicz :)

✅ Turniej FIFA dla starszych zwyciężył Jakub Chmielek, który w finale pokonał Prezesa Pawła, trzecie miejsce zajął Kacper Kural, który zwyciężył z Trenerem Radkiem ;)

✅ Konkurs rzutów wolnych w młodszej grupie wygrał Kamil Kural, a w starszej w ostatnim strzale Tomek Krzemyk pokonał Gracjana Gliksmana, trzecie miejsce zajął opiekun Sławek Kural ;)

✅ Konkurs poprzeczek wygrał Krzysiek Nowak, drugie miejsce zajął Krystian Marszałek :)

Na koniec każdy z Trenerów wyróżnił najlepiej sprawujących się zawodników z swoich grup:

✔ Trener Radek - Patryk Psica, Kamil Walczyk, Kuba Caba, Tomek Krzemyk, Mateusz Marzec

✔ Trener Przemek i Paweł - Łukasz Bętkowski, Karolina Zawartka, Bartosz Nowak

✔ Trener Bartek - Szymon Broszkiewicz, Karina Nowak, Michał Boligłowa

✔ Trener Jarek - Gracjan Gliksman, Krystian Dudek, Kamil Chmielek

Specjalne wyróżnienie najlepszego zawodnika, który był największą niespodzianką i zrobił największe postępy otrzymał Patryk Psica - GRATULACJE!

I tak minął Nam tydzień - na treningach, turniejach, wycieczkach i świetnej atmosferze :)! Nie byłoby tego wyjazdu bez Prezesa Pawła, który podjął się trudu napisania wniosku oraz wszystkich wolontariuszy, którzy przez 2 tygodnie zbierali głosy w Budżecie Obywatelskim!

Bardzo dziękujemy! Dziękujemy również Trenerom: Radkowi, który był Kierownikiem obozu, Pawłowi, Przemkowi, Jarkowi i Bartkowi oraz opiekunom i wolontariuszom: Pani Magdzie Chmielek, Pani Kasi Wesołowskiej, Panu Edwardowi Koster i Panu Sławkowi Kuralowi :)

Śmiało można powiedzieć, że daliśmy radę! :) Czekamy teraz na obóz zimowy!

Obszerna fotorelacja z obozu znajduje się na naszym fan page na facebook <tutaj>